Monday, May 28, 2012

I dont wanna miss a thing .....

Wow ! What n amazing song ! Areosmith - I dont wanna miss a thing ! Ek love dit ! Dis die ultimate liefdeslied van alle tye ... so eerlik, kosbaar ek is seker elke vrou se ideaal vir n man om te wees ! Soms dink ek dis net n fantasie en ander dae dink ek dis moontlik !

Mens weet nooit wanneer jou droom n realiteit word nie hou net aan glo !

Vanoggend vroeg op met die kinders se stemme wat weergalm in die gang , Devon met baie swaar gemoed van sy bed af opgestaan vanoggend en Aiden maar rustig soos gewoonlik ! Nie veel geslaap en so bietie gespartel met my innige self soos gewoonlik boonop sien ek die kardioloog vandag ! Sjoe, wat n groot woord, n man met soveel kennis wat ek weet my sommer gou gaan opfix, ek het my volle vertroue in hom ! My Skepper sal vir my sorg en ek weet ek is op die regte pad ! Dankie Jesus !!

No comments:

Post a Comment